I have an evil sister



Maaf, siaran terberhenti sebentar. Berikan laluan, please. Syafienaz yang sudah gemuk nak update blog. Ketepi- ketepi. Zzz

Aku nak cakap yang @ShahrinCool reply mention aku. Dan juga @DakotaGoyo. Okay, DakotaGoyo tu tipu je. Tak mungkin dia akan reply mention tweet aku. //Foreveralone. Dia sangat comel, aww aww. Aku memang pelik.. But, ShahrinCool tu betul. Finally, after a year, reply juga mention aku. Hihiiiii Happy jap.

Kthen, lepas exam memang komputer ni aku punya. Takde siapa pun yang boleh guna komputer ni. Like A Boss Right . Who cares? :p Haha. Skype dah jarang online, including twitter and facebook. Zzz Cuti seminggu, penuh dengan buku , dengan kakak yang suka membebel, abang yang suka gigit orang, Huh... Pening.

By the way, by the way, aku dah berbaik dengan classmate aku! What a beautiful moment :D Hee.  Yang pastinya, dia yang tegur dulu, not me. Hihiii Bye! :DDD


Spread the love, <3.

No comments:

Post a Comment